Farba do włosów Wellaton 12/0

Włosy farbuję od dwóch lat. Któregoś razu koleżanka poleciła mi farbę Wellaton 12/0 bardzo jasny naturalny blond. Jest to moja sprawdzona i niezastąpiona farba. Nie zamierzam szukać czegoś innego :)




Co miesiąc farbuję tylko odrosty (farbę trzymam wtedy około 40 minut). Zapomniałam zrobić zdjęcia przed farbowaniem, ale następnym razem postaram się pamiętać. Zobaczycie wtedy jak farba ładnie pokrywa mój dość ciemny naturalny blond.Podczas farbowania odrostów zużywam około 3/4 farby. Zresztą widać to na powyższym obrazku. W opakowaniu znajdziemy: emulsje aktywującą, krem intensywnie rozjaśniający, rękawiczki, odżywkę ( za mała pojemność jak na moje włosy).

Efekty po farbowaniu:




Tak jak już wspomniałam odrosty robię co miesiąc. Ostatni raz całe włosy farbowałam ROK TEMU, a mimo to kolor nie wypłukuje się i nie żółknie. Jestem naprawdę zadowolona z tej farby.Nie zauważyłam aby wysuszała włosy.Należy uważać żeby nie przesadzić z trzymaniem farby bo kolor może wyjść biały.

Podsumowując 5/5

Plusy:
* niska cena
* pokrywa ładnie włosy
* nie wysusza
* kolor nie żółknie
* jest trwała, nie wypłukuje się
* rozjaśnia o kilka tonów (ja swoje włosy mam dość ciemne tzn: ciemny powiedziałabym nawet mysi blond)

Minusy:
* jedyny minus to dla mnie mała pojemność odżywki, ale to jestem w stanie przeżyć :)

5 komentarzy:

  1. nie miałam tej, lubię Garniera

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm a ja nie lubię kombinowania, a właściwie to się boję :D nie wyobrażam sobie,że po zmyciu farby mam jakieś żółtko na głowie :)

      Usuń
  2. ile ta farba kosztuje? ja odrosty robię rozjaśniaczem, ale wydaje mi się że jest za "ostry" dla moich biednych włosków, nie chcę ich tak torturować, może farba bedzie dla nich łaskawsza :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tego mi trzeba:) robilam nia pasemka jeszcze za czasow gimnazjum:)) teraz ledwo odratowalam wlosy po rozjasniaczu i odliczam dni do farbowania na pewno wybiore wellaton;)

    OdpowiedzUsuń

♥ dziękuje
♥ wszystkich stałych i nowych czytelników ściskam bardzo gorąco!