Joanna-Balsam do włosów


Jakiś czas temu kupiłam balsam do włosów nawilżająco- regenerujący z Joanny.  Potrzebowałam produktu bez spłukiwania, a że już od dawna miałam na niego ochotę szybko powędrował do koszyka.

Opakowanie: muszę przyznać, że poprzednia wersja podobała mi się bardziej. Teraz otrzymujemy prostą, plastikową butlę o pojemności 300g. Nie widać ile produktu pozostało nam do końca.Nie ma żadnego problemu z otwieraniem balsamu. Szkoda,że nie ma pompki, zdecydowanie ułatwiają dozowanie produktu. 



Zapach: słodki, zresztą jak sama nazwa wskazuje miód i mleko. Na szczęście nie jest mdlący. Poza tym nie utrzymuje się zbyt długo na włosach.

Konsystencja: bardzo rzadka konsystencja. Swoją drogą zastanawia mnie nazwa produktu.Dlaczego akurat balsam skoro swoją wodnistą konsystencją zupełnie go nie przypomina. Trzeba uważać w czasie aplikacji produktu. Aczkolwiek nie spływa z włosów.



Działanie: nigdy nie przepadałam za produktami bez spłukiwania. Większość z nich zazwyczaj obciążała moje włosy. Były one przyklapnięte i wyglądały jakby były tłuste. Również z tym produktem wiązałam pewne obawy. Okazało się jednak, że nie potrzebnie się martwiłam. Balsam nie przyczynił się do obciążania włosów. Nakładam go po każdym myciu na osuszone ręcznikiem włosy. Wydajność jest naprawdę bardzo dobra, bo opakowanie mam już jakieś 2 miesiące. Po jego użyciu na pewno możemy zauważyć poprawę w rozczesywaniu. Wspomniałam Wam kiedyś,że mam straszny problem z rozczesywaniem włosów. Przy użyciu tego balsamu i tangle teezer żadne kołtuny są nie straszne. Co jeszcze? Z pewnością włosy mniej się puszą.

Podsumowując: nie zauważyłam poprawy kondycji włosów, ale ten produkt świetnie ujarzmia moją czuprynę, z pewnością pozostanie ze mną na dłużej :)

Plusy:
  • nadaje miękkość i blask
  • zapobiega puszeniu się włosów
  • słodki, aczkolwiek ładny i delikatny zapach
  • nie obciąża włosów
  • wydajny- starcza na bardzo długo

Skład:Aqua, Cetyl Alcohol, Cetearyl Alcohol, Stearalkonium Chloride, PEG-20 Stearate, Cetrimonium Chloride, Isopropyl Alcohol, PEG-40 Hydrogenated Castor Oil, Mel Extract, Hydrolyzed Milk Protein, Propylene Glycol, Panthenol, Triethanolamine, Parfum, Coumarin, DMDM Hydantoin, Methylchloroisothiazolinone, Methylisothiazolinone.

Dostępność: Rossman
Pojemność: 300g
Cena: 4,99zł


5 komentarzy:

  1. sama nie wiem, jakoś mnie nie kusi

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam tą odzywke, zuzylam niedawno całe opakowanie i chce kupic nastepną :)

    OdpowiedzUsuń
  3. tak, z tym ujarzmianiem to prawda... zresztą nawilża końcówki, co prawda na 1-2 dni, ale włosy wyglądają dzięki niemu nieco zdrowiej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kapitalnie mi służą odżywki bez spłukiwania, tego balsamu nigdy nie miałam ale na pewno spróbuję ponieważ serię z Joanny z Apteczki Babuni bardzo lubię, wile produktów mi się sprawdziło :)

    OdpowiedzUsuń

♥ dziękuje
♥ wszystkich stałych i nowych czytelników ściskam bardzo gorąco!