Recenzja: Hegron- Miodowy szampon

Od producenta: Produkowany na bazie naturalnych składników, zawiera proteiny mleka i prowitaminę B5. Odbudowuje strukturę włosów. Włosy stają się miękkie, nabierają naturalnego połysku, łatwo się rozczesują. Szampon posiada przyjemny miodowy aromat, jest łagodny i odpowiedni dla każdego rodzaju włosów.

Pojemność: 500 ml/ ok. 8zł

Szampon znajduje się w dużej, plastikowej butli. Nie jest przezroczysta, a więc nie widzimy ile produktu pozostało nam do końca. W dodatku butelka jest niepraktyczna.Nakrętka jest zakręcana i kiedy mamy mokre ręce jest problem z jej odkręceniem i wydobyciem szamponu.Otwór jest bardzo duży i notorycznie zdarza mi się rozlać szampon lub wylać go zdecydowanie za dużo.
Konsystencja jest rzadka i lejąca. Wystarczy niewielka ilość żeby wytworzyła się piana. Szampon posiada bardzo ładny zapach. Miodowy, słodki, unosi się w całej łazience. Szkoda,że na włosach nie utrzymuje się zbyt długo.

Ja nie wymagam od szamponu wiele. Ma dobrze oczyszczać włosy, nie podrażniać skóry i dobrze gdyby jeszcze nie plątał włosów. Ten produkt spełnia moje oczekiwania. Dobrze oczyszcza skórę i włosy. Produkt nie uczula i jest bardzo łagodny. Nie zauważyłam żeby przyczynił się do przetłuszczania włosów. Trochę kiepsko z jego wydajnością, ale tak jak już wspomniałam wcześniej to wina opakowania.

Podsumowując ten szampon nie zrobił mi krzywdy, ale z drugiej strony nie zachwycił mnie niczym szczególnie. Aczkolwiek polecam go wypróbować, chociażby ze względu na jego niską cenę ;)

1 komentarz:

  1. Szamponu Hegron nie miałam, ale krem do rąk jest mega, super, truper, boski ;)

    OdpowiedzUsuń

♥ dziękuje
♥ wszystkich stałych i nowych czytelników ściskam bardzo gorąco!