Wellaton 12/0 bardzo jasny naturalny blond


Przed: wspomniałam już kiedyś,ze farbuję tylko odrosty. Staram się to robić co miesiąc, czasem udaje mi się dłużej wytrzymać. Choć nie ukrywam,że wtedy wiąże włosy bo strasznie czuję się niekomfortowo mając taki odrost. Na poniższym zdjęciu możecie zobaczyć włosy po miesiącu. Zapomniałam jeszcze wspomnieć,że na odrosty zużywam około 3/4 farby. Po wymieszaniu wszystkich składników wychodzi dość gęsta konsystencja. Nie spływa z głowy i nie ma żadnego problemu z aplikacją. Plus za to,że nie szczypie w skórę głowy. Jak widzicie mój naturalny kolor jest dość ciemny, a mimo to farba pokrywa włosy idealnie.

Po: farbę na włosach trzymam 40-50 minut. Następnie spłukując włosy przeciągam farbę po całej długości i wtedy trzymam ją około 10 minut. Ja z efektów jestem bardzo zadowolona. Żadnych żółtych refleksów. Nawet po dłuższym czasie kolor nie żółknie. Jest trwała i nie wypłukuje się.


Tak prezentuje się kolor po 2-3 myciach.


9 komentarzy:

  1. Faktycznie równiutko pokryło Ci odrosty :)
    Ja też maluję tylko odrosty, jednak u mnie następuje to średnio co 2 tygodnie, bo moje włosy szybko rosną...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje też, ale staram się jak najpóźniej je farbować, bo wiadomo jak to osłabia włosy.

      Usuń
  2. Podobny efekt uzyskalam teraz za pomoca sprayu z joanny;) niestety dla mnie jest zbyt zlotawy nadal...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nigdy nie słyszałam o tym sprayu. Będę musiała o nim poczytać :)

      Usuń
  3. Zazdroszczę, mi nigdy nie pokrywało równo odrostów dlatego też wróciłam do ciemnych ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja nie wyobrażam sobie siebie w ciemnych włosach ;)

      Usuń
  4. Świetny efekt. Niestety jestem brunetką, przefarbowaną na czerwień, więc zupełnie inna paleta kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Hi there, уup thiѕ article іs truly pleаsant аnԁ І havе lеaгned lot of thingѕ from
    іt conceгning blogging. thankѕ.

    Also visit mу web page text the romance back online

    OdpowiedzUsuń

♥ dziękuje
♥ wszystkich stałych i nowych czytelników ściskam bardzo gorąco!