TAG-Versatile Blogger Award


Do zabawy nominowała mnie dream7. Dziękuje bardzo za  wyróżnienie.



Szczegółowe zasady zabawy/wyróżnienia są następujące: każdy nominowany blogger powinien:

  • podziękować nominującemu blogerowi u niego na blogu,
  • pokazać nagrodę Versatile Blogger Award u siebie na blogu,
  • ujawnić 7 faktów dotyczących samego siebie,
  • nominować 15 blogów, które jego zdaniem na to zasługują,
  • poinformować o tym fakcie autorów nominowanych blogów. 

1. Uczę się w Policealnej szkole na kierunku technik farmacji. Podoba mi się ten kierunek, aczkolwiek nie ukrywam,że w przyszłości chciałabym również skończyć jakieś studium kosmetyczne.

2. Nie lubię chomikować przeróżnych rzeczy. Denerwuje mnie wszelkiego rodzaju zbieractwo, dlatego u mnie w pokoju znajdują się tylko i wyłącznie rzeczy, które są mi potrzebne.

3.  Nie należę do rannych ptaszków. Zazwyczaj przesiaduję do późna w nocy, a rano odsypiam. Jeśli nie prześpię co najmniej ośmiu godzin mam zły humor i wszystko mnie irytuje. Lubię od czasu do czasu również uciąć sobie drzemkę w ciągu dnia.

4. Panicznie boje się igły i wszelkiego rodzaju szczepień czy pobierania krwi. Na samą myśl jest mi słabo.

5. Jeśli spodoba mi się jakaś piosenka potrafię słuchać ją non-stop przez cały dzień. Słucham jej do momentu,aż mi się nie znudzi. Potem jednak bardzo często do niej wracam.

6. Mam obsesje na punkcie torebek. I choć nie mam gdzie ich trzymać, każda kolejna wywołuje u mnie ogromną radość.

7. Moi znajomi i rodzina twierdzą,że jestem pedantką. Niestety, ale muszę się z nimi zgodzić. Dużo sprzątam, bo każdy gram kurzu czy jakieś okruchy doprowadzają mnie do szewskiej pasji.

To chyba wszystko jeśli chodzi o 7 faktów o mnie. Widzę, że dużo blogerek odpowiadało na ten Tag, dlatego aby nie dublować nominacji postanowiłam nie wskazywać konkretnych blogów. Zapraszam wszystkie blogerki do zabawy, które nie otrzymały jeszcze nominacji,a mają ochotę wziąć udział w tej zabawie.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

♥ dziękuje
♥ wszystkich stałych i nowych czytelników ściskam bardzo gorąco!