Mariza Care&Colour 37

Taki kolor dość często gości na moich paznokciach. Jest uniwersalny, elegancki i pasuje do wszystkiego. Dziś przedstawiam Wam lakier Mariza z serii Care&Colour o numerze 37.


Lakier ma bardzo ładny, delikatny i pastelowy kolor. Muszę przyznać, że bardzo ciężko było go uchwycić na zdjęciach. W dodatku jak przystało na pastelowy kolor dość ciężko się go aplikuje. Przy pierwszej warstwie pojawiają się straszne smugi i prześwity. Przy drugiej jest już lepiej, ale do pełnego krycia potrzeba aż trzech warstw. Konsystencja jest rzadka i trzeba bardzo uważać żeby nie pozalewać skórek. Pędzelek jest dość duży, ale dobrze się nim maluje.

Jeśli chodzi o lakiery Mariza to ciężko mi powiedzieć czy mogę je polecić. Zachowują się podobnie jak lakiery z Avonu. Niektóre z nich kryją przy pierwszej warstwie i nie stwarzają  żadnych problemów z aplikacją. Trzeba się jednak nastawić,że zdarzają się też takie , które słabo kryją, robią prześwity i ogólnie mówiąc trzeba się trochę namęczyć żeby ładnie pomalować paznokcie.

4 komentarze:

  1. lubię właśnie takie kolory ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojej co się tutaj stało ? czy tylko mi wyskakuje znaczek pt. "zakaz wjazdu" ?

    OdpowiedzUsuń
  3. Podobają mi się takie kolory, ale nigdy nie mogę znaleźć takiego, który mi w 100% odpowiada, może wypróbuję ten :)

    Jak znajdziesz chwilę, zajrzyj do mnie, będę wdzięczna :)
    http://gadajaceowoce.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

♥ dziękuje
♥ wszystkich stałych i nowych czytelników ściskam bardzo gorąco!