Utrwalacz makijażu | Elite, Theatric Professional

Gdy szykuje się jakieś większe wyjście zawsze chcę mieć pewność, że mój makijaż będzie prezentował się nienagannie przez wiele godzin. Zazwyczaj wtedy sięgam po utrwalacze makijażu, z którymi mam już pewne doświadczenie. Uważam, że warto mieć w swojej kosmetyczce taki produkt chociażby na specjalne okazję. Dziś chciałam Wam jednak opowiedzieć o produkcie do którego należy podejść ostrożnie, bo jak się okazuje może wyrządzić więcej szkody niż pożytku.


Formuła utrwalacza jest bardzo wygodna. Praktyczny atomizer, który pryska solidne, ale jednocześnie równomiernie. Należy pamiętać, że podczas jego aplikacji zamykamy oczy i usta, ponieważ produkt zawiera alkohol. Sama aplikacja trwa mniej niż minutę, ale wyczuwalny jest nieprzyjemny zapach. Na szczęście czuć go tylko przy aplikacji, a później się ulatnia. Osoby, które miały styczność z utrwalaczami wiedzą, że po ich użyciu twarz pokryta jest jakby ochronną powłoczką. W tym przypadku nie musimy się jednak obawiać o nieprzyjemne uczucie na twarzy, bo fixer szybko schnie i absolutnie jest niewyczuwalny.


Producent zaleca nakładanie produktu po całkowitym wykończeniu makijażu. Niestety nie polecam tego robić w ten sposób. Pozostawia on biały osad, zwłaszcza na rzęsach i brwiach. Robią się one białe i sztywne. Wygląda to brzydko i nieestetycznie, a dodatkowa warstwa tuszu do rzęs nie zawsze załatwia sprawę. Niestety dla mnie jest to wada, która zupełnie dyskwalifikuje ten produkt. Tym bardziej zresztą, że sam producent zaleca stosowanie utrwalacza po skończonym makijażu. Nie wiem jak zachowuje się produkt przed wytuszowaniem rzęs i malowaniem brwi, bo nie uśmiecha mi się takie eksperymentowanie. Więcej do niego nie wrócę, bo jeśli wybieram już tego typu produkt, to chcę mieć pewność, że utrzyma cały makijaż w ryzach i zapewni mi nienaganny wygląd przez wiele godzin.

1 komentarz:

  1. nie używam takich produktów, na szczęście u mnie makijaż trzyma się długo na twarzy i nie muszę go dodatkowo utrwalać :)

    OdpowiedzUsuń

♥ dziękuje
♥ wszystkich stałych i nowych czytelników ściskam bardzo gorąco!