Avon Gel Finish | Roses And Red

Uwielbiam czerwień na paznokciach. I choć ten odcień zdecydowanie zdominował moją kolekcję lakierów to wciąż przybywa mi nowych. Dziś chciałam Wam pokazać lakier Avon z serii "Gel Finish". Niewątpliwą zaletą jest świetna pigmentacja. Już przy jednej warstwie uzyskałam naprawdę dobre krycie. Wprawdzie optymalnie nałożyłam dwie, ale to raczej z kwestii przyzwyczajenia. Aplikacja lakieru jest bardzo przyjemna i bezproblemowa. Lakier nie smuży, a za sprawą wygodne pędzelka malowanie nim to sama przyjemność. Miałam go na paznokciach cztery dni i do tego czasu trzymał się dzielnie, pomimo wykonywania różnych, domowych czynności. Intensywny kolor i niesamowity połysk zachęcają mnie do zamówienia innych odcieni!





2 komentarze:

  1. Bardzo ładny kolor. Masz bardzo ładne paznokcie, więc na nich każdy lakier będzie wyglądał elegancko :)

    OdpowiedzUsuń

♥ dziękuje
♥ wszystkich stałych i nowych czytelników ściskam bardzo gorąco!