Kolejna mięta | Lovely Gloss Like Gel 110


Z lakierami imitującymi efekt żelowych paznokci nie mam dobrych wspomnień. Posiadam kilka w swoich zbiorach, ale ich konsystencja jak i zarówno wykończanie pozostawia wiele do życzenia. Seria Gloss Like Gel wypada znakomicie, a sama aplikacja jest bezproblemowa i przyjemna. Dwuwarstwowe krycie, bez żadnych prześwitów, całkiem szybki czas wysychania i odpowiednia konsystencja to zalety tego lakieru. Odcień to rozbielona mięta, bez żadnych drobinek. Zawiera zarówno zielone jak i niebieskie tony, ale zdecydowanie przeważa tutaj kolor niebieski. W rzeczywistości odcień nie jest tak intensywny jak na na zdjęciach. Jest zdecydowanie bardziej stonowany i zgaszony. Bardzo go lubię przede wszystkim za piękny kolor, wykończenie jak i wytrzymałość.















10 komentarzy:

  1. uwielbiam takie kolory na paznokciach! dodatkowo masz piękne pazurki :) bardzo sympatyczny blog, poczytałam, pooglądałam i chętnie będę wpadać częściej dlatego obserwuję :) jeśli masz ochotę zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny kolor. Muszę sobie sprawić taki lakier :).
    Piękne masz paznokcie. Zazdroszczę! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. ja tez muszę sobie spawic jakiś kolorek z lovely :) maja fajną gamę kolorków. pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W moim Rossmanie niestety nie ma szafy Lovely. Ten lakier udało mi się kupić w innym mieście. Szkoda, bo tak jak napisałaś gamę kolorystyczną mają bardzo szeroką a same lakiery nie przysparzają żadnych problemów w czasie aplikacji :)

      Usuń
  4. bardzo lubię miętowe kolory :) ten także jest bardzo ładny i masz piękne długie pazurki. Mi to jak trochę urosną to zaraz się łamią :/ Od zawsze tak niestety mam, więc u mnie nici z tak pięknych pazurków :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie problem z łamliwościa paznokci minął po stosowaniu odżywki Eveline "Twarde i lśniące jak diament". Wiem, że wielu osobom strasznie szkodzi ta odżywka,ale u mnie sprawdza się naprawdę bardzo dobrze :)

      Usuń
    2. ja używałam różnych odżywek. Pomagały tylko w tym, że paznokcie szybciej rosły, ale "miękkie" dalej zostały, także nie wiem czy i ta by coś mi pomogła.

      Usuń
  5. Też mam ten kolor lakieru jestem z niego bardzo zadowolona. Ładny letni kolor i dodatkowo bezproblemowa aplikacja.
    :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Piekny kolor i śliczne pazurki!

    OdpowiedzUsuń

♥ dziękuje
♥ wszystkich stałych i nowych czytelników ściskam bardzo gorąco!