Alternatywa dla peelingów | Rękawica do masażu


Nie wyobrażam sobie pielęgnacji ciała bez wykonywania regularnych peelingów. Odkąd stałam się posiadaczką tej rękawicy przestałam wykonywać peeling kawowy, który od kilkunastu miesięcy był nieodłącznym elementem mojej pielęgnacji. Miło jest czasem spróbować czegoś, co nie brudzi łazienki. Zdania o nim nie zmieniam i nadal twierdzę, że jest to najlepszy peeling, a wszystkie drogeryjne zdzieraki mogą się przy nim schować. Rękawica doskonale zastępuje rozmaite peelingi, które nie zawsze okazują się skuteczne, a dodatkowo jest świetnym sposobem na zaoszczędzenie pieniędzy. 



Wykonana jest z szorstkiego materiału, który fantastycznie usuwa martwy naskórek. Możemy używać jej zarówno na sucho i mokro z dodatkiem żelu lub peelingu. Od siebie dodam jeszcze tylko, ze najlepiej jest kupić od razu dwie rękawice i masować ciało obiema rękami. Po jej użyciu skóra jest bardzo dobrze oczyszczona i wygładzona. Dodatkowo jest doskonale przygotowana do dalszych zabiegów pielęgnacyjnych, a balsamy i olejki wchłaniają się naprawdę szybko. Rezultaty widoczne są szybko, bo już po tygodniu można zauważyć, że skóra jest ujednolicona, napięta i bardziej elastyczna.

2 komentarze:

  1. Czasami używam ja wraz z delikatnym peelingiem aby wzmocnić jego działanie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie stosowałam jeszcze takich rękawic do peelingów.

    OdpowiedzUsuń

♥ dziękuje
♥ wszystkich stałych i nowych czytelników ściskam bardzo gorąco!