ROZŚWIETLAJĄCY KOREKTOR

Opakowanie to forma pisaka z aplikatorem w postaci pędzelka. Pędzelek jest przyjemny dla skóry. Nie drapie i nie podrażnia. Pomimo tego,że jest miękki to niezbyt dobrze rozprowadza produkt. O wiele lepiej wklepuje się go palcami. Szybciej, dokładniej i przede wszystkim dużo wygodniej. Żeby wydobyć korektor należy przekręcić dolną część opakowania i wtedy na pędzelku pojawia się odrobina kosmetyku. Na samym początku ciężko było mi to opanować. Kręciłam kilka razy i już w myślach przeklinałam, że trafił mi się felerny egzemplarz. Tak energiczne kręcenie spowodowało wydostanie się zbyt dużej ilości korektora. Z czasem jednak idzie to opanować.


Konsystencja jest lekka. Bardzo dobrze się ją aplikuje i łatwo rozciera. Nałożenie cienkiej warstwy sprawia, że korektor nie wchodzi w zmarszczki ani załamania. Z odcieniem trafiłam idealnie. Nie jest zbyt jasny, ani ciemny. Nie wpada w pomarańczowe ani różowe tony. Ładnie stapia się ze skórą.

Korektor kryje bardzo delikatnie. Nie wymagam jednak od niego krycia, bo jak sama nazwa wskazuje jest to korektor rozświetlający. I w tej formie sprawdza się bardzo dobrze. Daje efekt wypoczętej i rozświetlonej skóry. Spojrzenie wygląda świeżo i naturalnie. Zapewne spowodowane jest to malutkimi drobinkami. Nie są one jednak zbyt zauważalne i nachalne. Śmiało mogę napisać, że dają bardzo subtelny, naturalny i delikatny efekt. 

8 komentarzy:

  1. Szukam odpowiedniego korektora dla mnie. Na razie jeszcze takiego nie znalazłam, trafiają mi się dobre korektory, ale nie najlepsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. prezentuje się fajnie szkoda że nie do mojej cery;0

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie pewnie by się nie sprawdził.. mam za mocne cienie pod oczami ;/

    OdpowiedzUsuń
  4. chciałabym go :) równiez nie potrzebuję dużego krycia ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. dotychczas używałam tylko korektorów maskujących niedoskonałości:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Do tej pory sprawdza mi się Bourjois, świetny kolor 51 dla mnie bladolicej.

    OdpowiedzUsuń
  7. Pod oczy pewnie spisywałby się rewelacyjnie. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Moje marzenie! oj mam na niego straszna ochotę :)
    Pozdrawiam A.

    OdpowiedzUsuń

♥ dziękuje
♥ wszystkich stałych i nowych czytelników ściskam bardzo gorąco!