O KRYJĄCYM KOREKTORZE

Do tej pory jako korektora używałam podkładu Dermacol i w tej roli sprawdzał się świetnie. Wydaje mi się jednak,że na tak słoneczne dni jest za ciężki, a przy dłuższym używaniu zapycha. Dziś chciałam Wam opowiedzieć o kamuflażu firmy Catrice. Zaskoczył mnie ten produkt pozytywnie i do tej pory jest to najlepszy, kryjący korektor jaki miałam okazję używać.


Kamuflaż znajduje się w plastikowym pojemniczku o pojemności 3g. Opakowanie jest całkiem solidne i nie ma żadnego problemu z odkręcaniem czy zakręcaniem górnego wieczka. W dodatku jest małych rozmiarów i zmieści się do każdej kosmetyczki.  Konsystencja jest gęsta, ale jednocześnie kremowa. Korektor jest miękki i nie ma żadnego problemu z jego nałożeniem. Gama kolorystyczna jest niewielka, bo dostępne są zaledwie trzy odcienie. Ja wybrałam 010 Ivory.


Ten produkt bardzo dobrze radzi sobie z wypryskami i przebarwieniami. Podoba mi się to,że ten efekt możemy stopniować. Ładnie stapia się z makijażem, a dobrze wklepany jest praktycznie niewidoczny. Minusem jak dla mnie jest data ważności. Korektor należy zużyć w ciągu sześciu miesięcy, co w moim przypadku jest zupełnie niemożliwe. Na twarzy mam trochę niedoskonałości, kamuflaż używam niemal codziennie, a mimo to mam wrażenie, że wcale go nie ubywa. Podejrzewam,że większą część produktu będę musiała po prostu wyrzucić.

10 komentarzy:

  1. Ja na niego poluję, ale w mojej naturze ciągle go brak ;/

    OdpowiedzUsuń
  2. oj a u mnie niestety widać zużycie ;( niestety, uwielbiam go <3

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawy dobrze wiedzieć bo mój korektor mi sie kończy;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Większą część, połowy są równe. A co do korektora to jest genialny, najlepszy korektor jaki miałam (i cena bardzo ok).

    OdpowiedzUsuń
  5. zastanawiałam się ostatnio w Naturze czy go nie wziąc :) chyba po niego wrócę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. A jaka jest jego cena? Ja kupowałam z MySecret korektor w''ołowku'' i byłam bardzo zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie pamiętam dokładnej ceny, ale chyba 13zł :)

      Usuń
  7. wow świetny efekt po tuszu do rzęs:)

    OdpowiedzUsuń

♥ dziękuje
♥ wszystkich stałych i nowych czytelników ściskam bardzo gorąco!