GARNIER- ODŻYWKA Z AWOKADO

Odkąd prowadzę bloga moja pielęgnacja włosów znacznie się zmieniła. Tak, tak powoli i ja ulegam włosomaniactwu. Dużo czytam i staram się wybierać produkty sprawdzone i polecane. Tak też było z tą odżywką. Wiele dziewczyn ją polecało, a w dodatku jest pozbawiona silikonów, które w nadmiarze zdecydowanie nie służą moim włosom.

Odżywka znajduje się w standardowej tubce stojącej na głowie. Podoba mi się akcent zatrzasku w postaci listka. Nie ma żadnego problemu z otwieraniem. Opakowanie jest poręczne, dopiero pod koniec pojawia się mały problem z wydobyciem odżywki. Konsystencja odżywki jest kremowa. Nie jest jednak zbyt rzadka ani zbyt gęsta. Dla mnie idealna. Na włosach rozprowadza się dobrze i nie spływa z nich. Ma kolor identyczny jak opakowanie. Bardzo lubię zapach tej odżywki. Słodki, ale jednocześnie bardzo przyjemny. Od samego początku zresztą przypadł mi do gustu. Stosunkowo długo utrzymuje się na włosach. Absolutnie nie przytłacza i nie męczy.
Już w czasie spłukiwania odżywki włosy są miękkie i wręcz przelewają się przez palce. Po wysuszeniu ten efekt nie znika, a włosy są sypkie, śliskie i miękkie. Odżywka w znacznym stopniu wpływa na rozczesywanie włosów. Włosy się nie plączą, a sama czynność jaką jest rozczesywanie staje się bardziej przyjemna. Nie trzeba nic szarpać ani ciągnąć. Odżywka nie przyczyniła się do przetłuszczania włosów.Na plus również to, że ma bardzo przyjemny skład i tak jak wspomniałam wcześniej nie zawiera silikonów. Cena również w stosunku do jakości adekwatna i bardzo przyjemna.

9 komentarzy:

  1. o kurcze:) jaka pozytywna recenzja, chyba się skuszę:)

    OdpowiedzUsuń
  2. mam szampon z tej serii, zapach jest cudny, odzywka tez kusi, ale to w swoim czasie

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam jej, bo jakoś mnie nie "ciągnie". Ale kilka moich koleżanek blogerek ją uwielbia ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie kusi ta odzywka i pewnie kiedyś ją sobie sprawię

    OdpowiedzUsuń
  5. MAM SZAMPON I GO KOCHAM- MUSZĘ NABYĆ ODŻYWKĘ ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Z tego co kojarze mialam ja chyba i wspominam dobrze ;))

    OdpowiedzUsuń
  7. Muszę ją kupić, bo szampon z tej serii sprawował się u mnie bardzo dobrze.

    OdpowiedzUsuń

♥ dziękuje
♥ wszystkich stałych i nowych czytelników ściskam bardzo gorąco!