Jestem kanarkiem! | Żółty lakier od Lovely

Gdyby ktoś rok temu powiedział mi,że dziś będę miała paznokcie pomalowane na żółto, uznałabym to za dobry żart. Odkąd pamiętam zawsze wiernie nosiłam na paznokciach czerwień i wszelkie pastelowe kolory. Odcienie typu żółty, zielony czy niebieski podobały mi się i to bardzo, ale u innych. Dziś jestem posiadaczką wszystkich tych odcieni i co ważniejsze bardzo chętnie maluję nimi paznokcie. Dziś chciałam Wam pokazać lakier firmy Lovely z edycji Gloss Like Gel. W swoich zbiorach posiadam cztery lakiery z tej serii i bardzo je lubię. Konsystencja lakieru bez zastrzeżeń. Dobrze rozprowadza się na płytce, nie tworzy smug i schnie bez zarzutu. Lakier ma charakterystyczny pędzelek. Jest on dość duży i szeroki. Kilka razy już wspominałam,że nie przepadam za tego rodzajem pędzelków z uwagi na moją wąską płytkę paznokcia. Muszę naprawdę uważać i bardzo starannie malować paznokcie żeby nie mieć upaćkanych skórek. Kolor- piękna, pastelowa żółć. Wygląda bardzo ładnie, delikatnie, subtelnie i nienachalnie. Jeśli chodzi o żelową formułę  to nie zauważyłam nic takiego. Ładnie się błyszczy, ale jest to błysk jak w standardowych lakierach. Nie wyróżnia się niczym, a już na pewno nie przypomina żelu. Mimo niebanalnego koloru nie mogę Wam jednak polecić tego lakieru. Na zdjęciach mam nałożone trzy warstwy, a miejscami i tak widać prześwity. Przyzwoite krycie zdecydowanie nie należy do jego mocnych stron.










4 komentarze:

  1. Bardzo ładny, letni kolorek ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tez dziś mam zolty :) hihi. Piękny i piękne masz paznokcie ;). Początek Twojego wpisu to jak bym sama siebie slyszala :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolorek świetny, szkoda że taki problem z kryciem.

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudo nad cudami! Choruję na taki kolor :)

    OdpowiedzUsuń

♥ dziękuje
♥ wszystkich stałych i nowych czytelników ściskam bardzo gorąco!