Kolejny nudziak | Golden Rose Paris 118

W mojej okolicy dostępność lakierów tej marki jest kiepska i w swojej kolekcji posiadam zaledwie kilka sztuk. Ten lakier został już kupiony kilkanaście miesięcy temu, ale pomimo tego nie stracił swoich właściwości. Ostatnio przypomniałam sobie o jego istnieniu i tak oto wylądował na moich paznokciach. Bardzo podoba mi się buteleczka, przypomina mi wieżę Eiffla. Sama aplikacja przebiega bezproblemowo. Wygodny pędzelek, odpowiednia konsystencja, a do pełnego pokrycia potrzeba standardowo dwóch warstw. Połysk na paznokciach to zasługa jednak topu Seche Vite. Duża paleta kolorów zachęca mnie do kupna kolejnych buteleczek, dlatego kiedy ponownie spotkam się z nimi stacjonarnie moja kolekcja z pewnością się powiększy.





7 komentarzy:

  1. Uwielbiam nudziaki ;) rewelacyjnie wyglądają na paznokciach . Kolor bardzo ciekawy wpadający w kolor brzoskwiniowy ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Osobiście za "nudziakami" nie przepadam ale ten jest wyjątkowo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładnie się prezentuje na Twoich ślicznych pazurkach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie się prezentuje na paznokciach <3
    U mnie te lakiery, jeśli dobrze kojarzę, można dostać w kiosku ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny kolor i piękne paznokcie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo przyjemny kolorek,taka lekka brzoskwinka z beżem :)
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń

♥ dziękuje
♥ wszystkich stałych i nowych czytelników ściskam bardzo gorąco!