Najładniejszy pastelowy róż | Avon Pastel Pink

Poszukiwania jasnego, pastelowego różu mogę uznać za zakończone. Ten lakier to mój najnowszych nabytek, ale urzekł mnie jak tylko pomalowałam nim paznokcie. Rzadko mi się zdarza żebym zmyła paznokcie i ponownie pomalowała je tym samym kolorem. Pastel Pink urzekł mnie jednak podwójnie, a kolor jest tak śliczny, że wybaczam mu drobne niedogodności.


Tak jak już wspomniałam kolor to jasny, rozbielony, pastelowy róż bez żadnych drobinek. Bardzo ładnie prezentuje się na paznokciach. Lekko, delikatnie, świeżo i bardzo kobieco. Sama aplikacja przebiega bezproblemowo. Muszę też przyznać, że nie spodziewałam się tak dobrego krycia. W swojej kolekcji mam już kilka podobnych odcieni i wszystkie kryją  przy trzech/czterech warstwach, a i tak nie jest to efekt, który mnie by usatysfakcjonował. W tym przypadku do pełnego pokrycia płytki wystarczą dwie warstwy. Pierwsza okropnie smuży, ale druga wszystko ładnie, pozostawiając paznokcie ujednolicone i bez żadnych prześwitów. Minusem może być rzadka konsystencja, która wymaga wprawionej ręki, bo niestety lubi się rozlewać. O pobrudzenie skórek naprawdę łatwo. Zmywanie lakieru przebiega szybko, zmywa się z łatwością, nie brudząc przy tym skórek i paznokci. Ja jednak wybaczam mu wszystko i mimo tych drobnych wad mogę nazwać go swoim ulubieńcem! ♡



10 komentarzy:

  1. Też mam ten lakier i też bardzo lubię jego kolor :) Najpiękniejszy pastelowy róż :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Po pierwsze piękne paznokcie, po drugie piękny kolor, mam identyczny z Essie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam takie kolory na paznokciach ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczny lakier i bardzo ładnie wygląda na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Faktycznie jest piękny :) Chociaż nie przepadam za Avonowymi lakierami :(

    OdpowiedzUsuń
  6. kiedyś kiedyś miałam lakier z avonu i mi sie nie sprawdził, był nie trwały, ale masz ładne paznokcie i lakier prezentuję sie na prawdę fajnie, nie mniej jednak mam jakąś nie chęć na avon ;/

    OdpowiedzUsuń
  7. Faktycznie bardzo ładnie prezentuje się na Twoich pazurkach!

    OdpowiedzUsuń

♥ dziękuje
♥ wszystkich stałych i nowych czytelników ściskam bardzo gorąco!