Burgund na paznokciach | Bell Air Flow 59


Nie wiem czy wspominałam o tym, ale bardzo lubię lakiery do paznokci firmy Bell. Ostatnio będąc w Biedronce po raz kolejny natknęłam się na szafę tej firmy. W swojej kolekcji posiadam kilka lakierów z serii air flow, ale takiego odcienia zdecydowanie brakowało w mojej kolekcji. Kolor sezonu-piękny, elegancki burgund.
Do pełnego pokrycia potrzeba dwóch warstw, jak to zresztą bywa przy większości lakierów. Pierwsza warstwa delikatnie smuży, ale druga jest jej świetnym uzupełnieniem. Lakier dobrze rozprowadza się, ale trzeba trochę uważać, bo konsystencja jest dość rzadka i momentami lubi się rozlewać. Lakier ma śliczny, burgundowy kolor. Wykończenie kremowe - nie posiada drobinek ani shimeru. Dodatkowo pięknie błyszczy i nie widzę potrzeby zastosowania nabłyszczacza. Trwałość bez zastrzeżeń. Na moich paznokciach lakier wytrzymał cztery dni, bez większych uszkodzeń. Podejrzewam, że mógłby pozostać dłużej gdyby nie moja potrzeba zmiany koloru.



12 komentarzy:

  1. wow jakie pazury......kolorek idealny:) podoba mi sie

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne długie paznokcie :) kolor rzeczywiście ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. lubię ostatnio takie kolory:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładnie się prezentuje!

    OdpowiedzUsuń
  5. wow ale masz długie pazdokcie :) cudo

    OdpowiedzUsuń
  6. Cieszę się, że film Ci się podobał :)

    OdpowiedzUsuń
  7. lubię takie kolorki :) a z tej serii mam żółty :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakie piękne paznokcie! Aż wstyd mi za moje :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne paznokcie i kolor lakieru. Ja jakoś nie mogę swoich zapuścić bo zawsze gdzieś mi pękną albo rozdwoją się przy końcówkach.

    OdpowiedzUsuń

♥ dziękuje
♥ wszystkich stałych i nowych czytelników ściskam bardzo gorąco!