Iskrząca biel | Lovely Snow Dust


Kilka razy wspomniałam już o tym, że nie przepadam za piaskowymi lakierami. Pierwszy raz z tą zimową, limitowaną kolekcją spotkałam się na blogach i przepadłam. Słyszałam, że kiepsko jest z dostępnością tych lakierów, ale u mnie w Rossmanie udało mi się go upolować bez problemu. Wprawdzie w szafie nie było odcienia, który mnie interesował, ale poprosiłam ekspedientkę i bez problemu wyciągnęła mi lakier z dolnej szuflady
Kolor to perłowa biel z ogromną ilością różnokolorowych i mieniących się drobinek. Połyskują zarówno w świetle dziennym, jak i sztucznym. Do pełnego pokrycia potrzeba aż trzech warstw. Zdaję sobie sprawę, że taka ilość przeraża, dlatego równie dobrym rozwiązaniem jest nałożenie lakieru na białą bazę. Wynagradza nam to jednak całkiem szybkie schnięcie. Trwałość na mojej płytce opisałabym jako zadowalającą. Dopiero po czterech dniach końcówki zaczynają delikatnie się ścierać. Ostatnią kwestią jaką chciałam poruszyć to zmywanie lakieru. Niestety, ale nie należy do najprzyjemniejszych. Odrobina cierpliwości z pewnością się przyda. Ja ze swojej strony polecam sposób z folią aluminiową. Podsumowując jednak mogę napisać, że wciąż nie mogę przestać zachwycać się tym odcieniem, a sam lakier idealnie wpasowuje się w zimowy klimat.



18 komentarzy:

  1. Pisałam o nim w niedziele, jest idealny ! Malowałam na białym podkładzie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest przecudowny i pięknie prezentuje się na takich długich pazurkach ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja bym chciała złoty z tej linii ale nie wiem czy jest jeszcze do zdobycia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja swój kupiłam kilka dni temu i u mnie w Rossmanie były dostępne wszystkie trzy :)

      Usuń
  4. piekny jest ten lakier ale szkoda mi prawie 10 zeta :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To chyba jakaś promocja na niego jest, bo ja zapłaciłam coś koło 9zł :)

      Usuń
  5. Ja dzisiaj również się skusilam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale piękny! Muszę się za nim rozglądnąć :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo mi się podoba jak się prezentuje.

    OdpowiedzUsuń
  8. ale długaśne pazurki :D śliczny jest ten lakier!

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie się prezentuje na paznokciach! Ostatnio mam szał na punkcie brokatowych i piaskowych lakierów, nawet pomimo ciężkiego zmywania. Ten mnie oczarował :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Na zdjęciach wygląda bardzo ładnie i specjalnie po kilku postach o nim, wybrałam się na poszukiwania. Jak już znalazłam, to czar prysnął - za dużo różnokolorowych drobinek ma.. Czekam na jakiś biały, matowy piasek w rozsądnej cenie za to :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie wygląda. Pazurki jak u Królowej śniegu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. śliczny.... ;) taki idealny na zimę :D

    OdpowiedzUsuń

♥ dziękuje
♥ wszystkich stałych i nowych czytelników ściskam bardzo gorąco!